Zdrowe zywienie a redukcja zmeczenia

Zdrowe zywienie a redukcja zmeczenia

Wysokie Fiber Zboża – Łatwy sposób do włączenia niezbędnych Fiber hrabiego w diecie i schudnąć

Jeść otręby zbożowe w godzinach porannych jest najprostszym sposobem, aby uzyskać włókna. Instytut Medycyny zaleca spożywanie 14 gramów błonnika na każde 1000 kalorii. Jak Twoja stopa zbóż śniadanie na liście w gramach włókna? Patrz poniżej.

Badania sugerują, że ludzie, którzy jedzą śniadanie są szczuplejsze niż ci, którzy skaczą do porannego posiłku.detoks warszawa Badania wykazały, że nie je dostępna jest związany z czterokrotnym wzrostem ryzyka otyłości.

Według badań amerykańskich Towarzystwo Dietetyczne, ludzie, którzy należą Pełnoziarniste w swoim programie odchudzania spełniać wymagania żywieniowe podczas odchudzania. Badanie oparto na 200 mężczyzn i kobiet z nadwagą. W ciągu sześciu miesięcy, uczestnicy, którzy jedli dwie porcje zbóż wysokiej błonnika każdego dnia spadł taką samą ilość masy, jak ich rówieśnicy – średnio 12 funtów – ale cieszył wyższe spożycie błonnika, magnezu i witaminy B6.

Nie tylko może pomóc zbóż bogate w błonnik Ci schudnąć, ale również zapobiega cukrzycy, chorób serca i udaru mózgu. Jedzenia płatki w błonnik okazał obniżenia produkcji insuliny i zmniejszać poziomy glukozy we krwi u osób z podwyższonych poziomów insuliny.

Zwiększ spożycie błonnika w godzinach porannych, włączając jabłka, banany, pomarańcze, gruszki i jagody na wysokim włókien zbożowych. Otręby należy wprowadzić do swojej diety powoli, ponieważ może produkować gaz w jelitach i łagodne skurcze. Picie dużej ilości wody jest konieczne, gdy postępować wysokie diety błonnika. Bez dużą ilością wody, błonnika powoduje zaparcia.

Zdrowe zywienie a redukcja zmeczenia

Zboża – Porcja – Fiber (gramy)

Bran pąki – 1 szklanka – 36g

All-Bran z ekstra Fiber – 1 cup – 31g

Fiber One – 1 cup – 28,5 g

100% Bran – 1 cup – 19,5 g

All-Bran – 1 cup – 19,5 g

Artykuł napisany przez: