Zdrowie od malego

Zdrowie od malego

Moc 10 – Raz w tygodniu w zwolnionym tempie Revolution fitness

Jeśli czujesz, że jesteś zbyt zajęty, aby uzyskać kształt i myśl o niekończących się godzin pocenie się w siłowni nie przemawia do ciebie, będziesz podekscytowany, aby dowiedzieć się o systemie fitness, które mogą dostać się w najlepszej formie swojego życia poprzez wypracowanie tylko 20 minut, raz w tygodniu.czytaj więcej na naszej stronie Moc W artykule „10 – raz w tygodniu zwolnionym tempie Fitness Revolution” Adama Zickerman i Bill Schley i pomoże Ci dowiedzieć się o tym program fitness jest dla ciebie.

Czym jest Moc 10?

Moc 10 to system ćwiczeń, który opiera się na 3 filarach, które razem zapewniają całkowitą programu zdrowia ciała i fitness. W 3 filary to: 1) ćwiczenia, 2) odżywianie i 3) odpoczynku i regeneracji.

Ćwiczenia – 1st Filar

Ćwiczenia potęgi 10 składa się z treningu z ciężarami. Waga szkoleń powinny być głównym przedmiotem rutynowych fitness. To pomoże Ci zbudować siłę, elastyczność i utratę wagi wywołanej paczka dotrze bezpośrednio do odbiorcy wysiłkiem. Jest to jedyna droga do budowania masy mięśniowej, który pomaga do metabolizowania lub spalić tłuszcz. A ponieważ mięśnie zawiera liczne naczynia krwionośne, odpowiednie trening siłowy ma również korzyści sercowo-naczyniowych. Kluczową różnicą między regularnym treningu siłowego i potęgi 10 jest trening siłowy, jak wolno ciężary są przenoszone. W normalnym treningu siłowego, wagi są przenoszone bardzo szybko i pędu i grawitacja są wykorzystywane, aby przez kolejne powtórzeń ćwiczenia. W potęgi 10, ruchy ćwiczeń są spowolnione tak, że ruchy są wykonywane przez 10 sekund i 10 sekund w dół bez pozwól się zarówno na górnej lub dolnej części ruchu, dzięki czemu mięśnie są pod stałym obciążeniem podczas ćwiczeń. 5 do 8 powtórzeń są zrobione, a waga wybrana zostawię was wydane przez ostatniego powtórzenia – nie można przenieść ciężar już.

Artykuł napisany przez: