Codzienna dieta a zdrowe odzywianie

Codzienna dieta a zdrowe odzywianie

Zrozumienia koncepcji Żywienia

Żywienia jest również znany jako pokarm lub pokarm w postaci pokarmu, w celu podtrzymywania życia. Dieta organizmu odnosi się do tego, co jedzą. Wiele typowych problemów zdrowotnych można zapobiegać poprzez zdrową dietę. Dietetycy są profesjonalistami, który specjalizuje żywienie człowieka, planowanie, przygotowanie posiłków i tak dalej. Są przeszkoleni ludzi do udzielania porad dietetycznych w każdego człowieka w zdrowiu i chorobie.

Istnieje siedem głównych klasyfikacje składników odżywczych są węglowodany, błonnik, tłuszcze, białka, minerały, witaminy i woda. Te klasy składników odżywczych, są klasyfikowane jako makroelementy potrzebne są w stosunkowo dużych ilościach. Mikroelementy są potrzebne mniejsze ilości. Makroelementy ‚są węglowodany, tłuszcze, włókna, wodę i białko, a mikroelementy są witaminy i składniki mineralne.

W makroelementy drzwi wewnętrzne gdynia dostarczają energii, która jest mierzona w dżulach lub kilokalorii i napisane z dużej litery C, aby odróżnić je od kalorii gram. Węglowodany i białka dostarczyć 17 kJ (4 kcal) energii na gram, podczas gdy tłuszcze dostarczają 37 kJ (9 kcal) na gram. Witaminy, minerały, włókna, a woda nie dostarczają energii, ale są wymagane z innych powodów.

Inne składniki odżywcze zawierają antyoksydanty i fotochemicznych. Substancje te zostały niedawno odkryte, które nie zostały jeszcze uznane za witamin lub przyczynić się do zdrowia, ale są one niezbędne w naszych ciałach. Fotochemiczne może działać jako antyutleniacz, ale nie wszystkie z nich są przeciwutleniacze.

Przeciwutleniacze są nowym odkryciem. Różne przeciwutleniacze wiadomo, że działają w pracach współpracy. Niektóre przeciwutleniacze są bardziej skuteczne od innych w różnych neutralizacji wolnych rodników. Niektórzy nie mogą zneutralizować niektóre wolne rodniki.
Artykuł napisany przez: